E. GEÇGİN. Müşteri̇ ve Yöneti̇ci̇ Gözüyle Performans Değerlendirme. İstanbul: Efe Akademi yayınları2022, pp.254
GEÇGİN, E. 2022. Müşteri̇ ve Yöneti̇ci̇ Gözüyle Performans Değerlendirme . Efe Akademi yayınları, İstanbul.
GEÇGİN, E., (2022). Müşteri̇ ve Yöneti̇ci̇ Gözüyle Performans Değerlendirme . Levent Koşan (Ed.). İstanbul: Efe Akademi yayınları.
GEÇGİN, Erol. Müşteri̇ ve Yöneti̇ci̇ Gözüyle Performans Değerlendirme . İstanbul: Efe Akademi yayınları, 2022
GEÇGİN, Erol. Müşteri̇ ve Yöneti̇ci̇ Gözüyle Performans Değerlendirme . Efe Akademi yayınları, 2022.
GEÇGİN, E. (2022) Müşteri̇ ve Yöneti̇ci̇ Gözüyle Performans Değerlendirme . 1st edn. İstanbul: Efe Akademi yayınları.
@book{book, author={Erol Geçgin}, title={Müşteri̇ ve Yöneti̇ci̇ Gözüyle Performans Değerlendirme}, publisher={Efe Akademi yayınları}, year={2022} }