Atıf Formatları
. Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Kanat And İ. Kozikoğlu, ". Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi," 5th International Curriculum and Instruction Congress , Muğla, Turkey, pp.6-12, 2017

Kanat, F. And Kozikoğlu, İ. 2017. . Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. 5th International Curriculum and Instruction Congress , (Muğla, Turkey), 6-12.

Kanat, F., & Kozikoğlu, İ., (2017). . Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi . 5th International Curriculum and Instruction Congress (pp.6-12). Muğla, Turkey

Kanat, Fırat, And İshak Kozikoğlu. ". Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi," 5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Turkey, 2017

Kanat, Fırat And Kozikoğlu, İshak. ". Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi." 5th International Curriculum and Instruction Congress , Muğla, Turkey, pp.6-12, 2017

Kanat, F. And Kozikoğlu, İ. (2017) . ". Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi." 5th International Curriculum and Instruction Congress , Muğla, Turkey, pp.6-12.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Fırat Kanat And author={İshak Kozikoğlu}, title={. Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi}, congress name={5th International Curriculum and Instruction Congress}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2017}, pages={6-12} }