Atıf Formatları
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNDE FİZİKSELAKTİVİTE DÜZEYİ İLE FİZİKSEL OKURYAZARLIK
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. AYDIN, "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNDE FİZİKSELAKTİVİTE DÜZEYİ İLE FİZİKSEL OKURYAZARLIK," Beden Eğitimi Spor Sağlık ve Efor Dergisi , vol.3, no.4, pp.126-142, 2024

AYDIN, S. 2024. BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNDE FİZİKSELAKTİVİTE DÜZEYİ İLE FİZİKSEL OKURYAZARLIK. Beden Eğitimi Spor Sağlık ve Efor Dergisi , vol.3, no.4 , 126-142.

AYDIN, S., (2024). BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNDE FİZİKSELAKTİVİTE DÜZEYİ İLE FİZİKSEL OKURYAZARLIK. Beden Eğitimi Spor Sağlık ve Efor Dergisi , vol.3, no.4, 126-142.

AYDIN, Savaş. "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNDE FİZİKSELAKTİVİTE DÜZEYİ İLE FİZİKSEL OKURYAZARLIK," Beden Eğitimi Spor Sağlık ve Efor Dergisi , vol.3, no.4, 126-142, 2024

AYDIN, Savaş. "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNDE FİZİKSELAKTİVİTE DÜZEYİ İLE FİZİKSEL OKURYAZARLIK." Beden Eğitimi Spor Sağlık ve Efor Dergisi , vol.3, no.4, pp.126-142, 2024

AYDIN, S. (2024) . "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNDE FİZİKSELAKTİVİTE DÜZEYİ İLE FİZİKSEL OKURYAZARLIK." Beden Eğitimi Spor Sağlık ve Efor Dergisi , vol.3, no.4, pp.126-142.

@article{article, author={Savaş Aydın}, title={BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNDE FİZİKSELAKTİVİTE DÜZEYİ İLE FİZİKSEL OKURYAZARLIK}, journal={Beden Eğitimi Spor Sağlık ve Efor Dergisi}, year=2024, pages={126-142} }