Atıf Formatları
Otel İsimlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Muğla ve Aydın'da Faaliyet Gösteren Üç, Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Erdem Et Al. , "Otel İsimlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Muğla ve Aydın'da Faaliyet Gösteren Üç, Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği," Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi/International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , vol.2, no.4, pp.51-71, 2015

Erdem, B. Et Al. 2015. Otel İsimlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Muğla ve Aydın'da Faaliyet Gösteren Üç, Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği. Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi/International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , vol.2, no.4 , 51-71.

Erdem, B., Yağcı, P., Saygı, A. C., Kaya, Ç., & Sümer, C., (2015). Otel İsimlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Muğla ve Aydın'da Faaliyet Gösteren Üç, Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği. Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi/International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , vol.2, no.4, 51-71.

Erdem, Barış Et Al. "Otel İsimlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Muğla ve Aydın'da Faaliyet Gösteren Üç, Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği," Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi/International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , vol.2, no.4, 51-71, 2015

Erdem, Barış Et Al. "Otel İsimlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Muğla ve Aydın'da Faaliyet Gösteren Üç, Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği." Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi/International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , vol.2, no.4, pp.51-71, 2015

Erdem, B. Et Al. (2015) . "Otel İsimlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Muğla ve Aydın'da Faaliyet Gösteren Üç, Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği." Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi/International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , vol.2, no.4, pp.51-71.

@article{article, author={Barış Erdem Et Al. }, title={Otel İsimlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Muğla ve Aydın'da Faaliyet Gösteren Üç, Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği}, journal={Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi/International Refereed Journal of Marketing and Market Researches}, year=2015, pages={51-71} }