Y. Arkalı And İ. Kozikoğlu, "2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi," International Primary Educational Research Journal , vol.8, no.3, pp.246-281, 2024
Arkalı, Y. And Kozikoğlu, İ. 2024. 2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi. International Primary Educational Research Journal , vol.8, no.3 , 246-281.
Arkalı, Y., & Kozikoğlu, İ., (2024). 2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi. International Primary Educational Research Journal , vol.8, no.3, 246-281.
Arkalı, Yonca, And İshak Kozikoğlu. "2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi," International Primary Educational Research Journal , vol.8, no.3, 246-281, 2024
Arkalı, Yonca And Kozikoğlu, İshak. "2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi." International Primary Educational Research Journal , vol.8, no.3, pp.246-281, 2024
Arkalı, Y. And Kozikoğlu, İ. (2024) . "2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi." International Primary Educational Research Journal , vol.8, no.3, pp.246-281.
@article{article, author={Yonca Arkalı And author={İshak Kozikoğlu}, title={2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi}, journal={International Primary Educational Research Journal}, year=2024, pages={246-281} }