Atıf Formatları
Turizm eğitiminde yaratıcı drama yöntemi: Öğrenmedeki rolüne, ders sürecine ve duygu durumuna yönelik öğrenci görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Özoğul Balyalı Et Al. , "Turizm eğitiminde yaratıcı drama yöntemi: Öğrenmedeki rolüne, ders sürecine ve duygu durumuna yönelik öğrenci görüşleri," Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.1, pp.1-19, 2020

Özoğul Balyalı, T. Et Al. 2020. Turizm eğitiminde yaratıcı drama yöntemi: Öğrenmedeki rolüne, ders sürecine ve duygu durumuna yönelik öğrenci görüşleri. Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.1 , 1-19.

Özoğul Balyalı, T., Günay Aktaş, S., Sezerel, H., & Adıgüzel, Ö., (2020). Turizm eğitiminde yaratıcı drama yöntemi: Öğrenmedeki rolüne, ders sürecine ve duygu durumuna yönelik öğrenci görüşleri. Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.1, 1-19.

Özoğul Balyalı, Tuğçe Et Al. "Turizm eğitiminde yaratıcı drama yöntemi: Öğrenmedeki rolüne, ders sürecine ve duygu durumuna yönelik öğrenci görüşleri," Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.1, 1-19, 2020

Özoğul Balyalı, Tuğçe Ö. Et Al. "Turizm eğitiminde yaratıcı drama yöntemi: Öğrenmedeki rolüne, ders sürecine ve duygu durumuna yönelik öğrenci görüşleri." Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.1, pp.1-19, 2020

Özoğul Balyalı, T. Et Al. (2020) . "Turizm eğitiminde yaratıcı drama yöntemi: Öğrenmedeki rolüne, ders sürecine ve duygu durumuna yönelik öğrenci görüşleri." Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.1, pp.1-19.

@article{article, author={Tuğçe Özoğul Balyalı Et Al. }, title={Turizm eğitiminde yaratıcı drama yöntemi: Öğrenmedeki rolüne, ders sürecine ve duygu durumuna yönelik öğrenci görüşleri}, journal={Journal of Tourism Theory and Research}, year=2020, pages={1-19} }