M. N. Kardaş, "THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI," I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi , vol.udes 2015, Nevşehir, Turkey, pp.1682-1692, 2015
Kardaş, M. N. 2015. THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI. I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi , (Nevşehir, Turkey), 1682-1692.
Kardaş, M. N., (2015). THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI . I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi (pp.1682-1692). Nevşehir, Turkey
Kardaş, Mehmet. "THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI," I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi, Nevşehir, Turkey, 2015
Kardaş, Mehmet N. . "THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI." I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.1682-1692, 2015
Kardaş, M. N. (2015) . "THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI." I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.1682-1692.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI}, congress name={I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={1682-1692} }