Atıf Formatları
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları: Farklı Okul Düzeylerine Dayalı Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Kızıltaş, "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları: Farklı Okul Düzeylerine Dayalı Bir Değerlendirme," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.13, no.27, pp.1767-1783, 2018

Kızıltaş, Y. 2018. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları: Farklı Okul Düzeylerine Dayalı Bir Değerlendirme. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.13, no.27 , 1767-1783.

Kızıltaş, Y., (2018). İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları: Farklı Okul Düzeylerine Dayalı Bir Değerlendirme. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.13, no.27, 1767-1783.

Kızıltaş, Yusuf. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları: Farklı Okul Düzeylerine Dayalı Bir Değerlendirme," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.13, no.27, 1767-1783, 2018

Kızıltaş, Yusuf. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları: Farklı Okul Düzeylerine Dayalı Bir Değerlendirme." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.13, no.27, pp.1767-1783, 2018

Kızıltaş, Y. (2018) . "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları: Farklı Okul Düzeylerine Dayalı Bir Değerlendirme." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.13, no.27, pp.1767-1783.

@article{article, author={Yusuf Kızıltaş}, title={İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları: Farklı Okul Düzeylerine Dayalı Bir Değerlendirme}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH STUDIES}, year=2018, pages={1767-1783} }