Atıf Formatları
The Effect of Happiness on Customers’ Repurchase Intentions in Online Shopping
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Çelik And B. Dülek, "The Effect of Happiness on Customers’ Repurchase Intentions in Online Shopping," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.4, pp.862-882, 2023

Çelik, Z. And Dülek, B. 2023. The Effect of Happiness on Customers’ Repurchase Intentions in Online Shopping. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.4 , 862-882.

Çelik, Z., & Dülek, B., (2023). The Effect of Happiness on Customers’ Repurchase Intentions in Online Shopping. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.4, 862-882.

Çelik, Zübeyir, And Bulut Dülek. "The Effect of Happiness on Customers’ Repurchase Intentions in Online Shopping," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.4, 862-882, 2023

Çelik, Zübeyir And Dülek, Bulut. "The Effect of Happiness on Customers’ Repurchase Intentions in Online Shopping." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.4, pp.862-882, 2023

Çelik, Z. And Dülek, B. (2023) . "The Effect of Happiness on Customers’ Repurchase Intentions in Online Shopping." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.4, pp.862-882.

@article{article, author={Zübeyir Çelik And author={Bulut Dülek}, title={The Effect of Happiness on Customers’ Repurchase Intentions in Online Shopping}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2023, pages={862-882} }