Atıf Formatları
TIMSS uygulamalarında başarı eğilimi gösteren ülkelerin 8. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarını etkileyen öğrenci özelliklerinin incelenmesi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Aydoğan, "TIMSS uygulamalarında başarı eğilimi gösteren ülkelerin 8. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarını etkileyen öğrenci özelliklerinin incelenmesi. ," Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi , Van, Turkey, pp.128-129, 2019

Aydoğan, İ. 2019. TIMSS uygulamalarında başarı eğilimi gösteren ülkelerin 8. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarını etkileyen öğrenci özelliklerinin incelenmesi. . Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi , (Van, Turkey), 128-129.

Aydoğan, İ., (2019). TIMSS uygulamalarında başarı eğilimi gösteren ülkelerin 8. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarını etkileyen öğrenci özelliklerinin incelenmesi. . Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi (pp.128-129). Van, Turkey

Aydoğan, İzzettin. "TIMSS uygulamalarında başarı eğilimi gösteren ülkelerin 8. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarını etkileyen öğrenci özelliklerinin incelenmesi. ," Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Turkey, 2019

Aydoğan, İzzettin. "TIMSS uygulamalarında başarı eğilimi gösteren ülkelerin 8. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarını etkileyen öğrenci özelliklerinin incelenmesi. ." Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi , Van, Turkey, pp.128-129, 2019

Aydoğan, İ. (2019) . "TIMSS uygulamalarında başarı eğilimi gösteren ülkelerin 8. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarını etkileyen öğrenci özelliklerinin incelenmesi. ." Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi , Van, Turkey, pp.128-129.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İzzettin Aydoğan}, title={TIMSS uygulamalarında başarı eğilimi gösteren ülkelerin 8. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarını etkileyen öğrenci özelliklerinin incelenmesi. }, congress name={Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi}, city={Van}, country={Turkey}, year={2019}, pages={128-129} }