Atıf Formatları
Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Dülek, "FİJİTAL DENEYİMLERDE NÖROPAZARLAMA KULLANIMI," In Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama , Ankara: Serüven, 2025, pp.155-172.

Dülek, B. FİJİTAL DENEYİMLERDE NÖROPAZARLAMA KULLANIMI. 2025. In Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama , Serüven, Ankara, 155-172.

Dülek, B., (2025). FİJİTAL DENEYİMLERDE NÖROPAZARLAMA KULLANIMI. Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama (pp.155-172), Ankara: Serüven.

Dülek, Bulut. "FİJİTAL DENEYİMLERDE NÖROPAZARLAMA KULLANIMI." In Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama , 155-172. Ankara: Serüven, 2025

Dülek, Bulut. "FİJİTAL DENEYİMLERDE NÖROPAZARLAMA KULLANIMI." Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama , Serüven, 2025, pp.155-172.

Dülek, B. (2025) "FİJİTAL DENEYİMLERDE NÖROPAZARLAMA KULLANIMI", Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama . Ankara: Serüven.

@bookchapter{bookchapter, author ={Bulut Dülek}, chaptertitle={FİJİTAL DENEYİMLERDE NÖROPAZARLAMA KULLANIMI}, booktitle={ Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama}, publisher={Serüven}, city={Ankara},year={2025} }