Z. Çelik Et Al. , "METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH," Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.24, pp.383-394, 2022
Çelik, Z. Et Al. 2022. METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.24 , 383-394.
Çelik, Z., Dülek, B., Aydın, İ., & Saydan, R., (2022). METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.24, 383-394.
Çelik, Zübeyir Et Al. "METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH," Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.24, 383-394, 2022
Çelik, Zübeyir Et Al. "METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH." Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.24, pp.383-394, 2022
Çelik, Z. Et Al. (2022) . "METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH." Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.24, pp.383-394.
@article{article, author={Zübeyir Çelik Et Al. }, title={METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH}, journal={Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2022, pages={383-394} }