Atıf Formatları
Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. K. Sözel Et Al. , "Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği," Turkish Journal of Giftedness and Education , vol.8, no.2, pp.160-180, 2018

Sözel, H. K. Et Al. 2018. Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği. Turkish Journal of Giftedness and Education , vol.8, no.2 , 160-180.

Sözel, H. K., Öpengin, E., sak, u., & Karabacak, F., (2018). Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği. Turkish Journal of Giftedness and Education , vol.8, no.2, 160-180.

Sözel, Hatice Et Al. "Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği," Turkish Journal of Giftedness and Education , vol.8, no.2, 160-180, 2018

Sözel, Hatice K. Et Al. "Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği." Turkish Journal of Giftedness and Education , vol.8, no.2, pp.160-180, 2018

Sözel, H. K. Et Al. (2018) . "Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği." Turkish Journal of Giftedness and Education , vol.8, no.2, pp.160-180.

@article{article, author={Hatice Kübra Sözel Et Al. }, title={Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği}, journal={Turkish Journal of Giftedness and Education}, year=2018, pages={160-180} }