Atıf Formatları
Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. S. Günbatar And T. Güyer, "Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması," BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.2, no.1, pp.52-60, 2015

Günbatar, M. S. And Güyer, T. 2015. Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması. BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.2, no.1 , 52-60.

Günbatar, M. S., & Güyer, T., (2015). Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması. BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.2, no.1, 52-60.

Günbatar, Mustafa, And Tolga Güyer. "Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması," BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.2, no.1, 52-60, 2015

Günbatar, Mustafa S. And Güyer, Tolga. "Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması." BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.2, no.1, pp.52-60, 2015

Günbatar, M. S. And Güyer, T. (2015) . "Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması." BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.2, no.1, pp.52-60.

@article{article, author={Mustafa Serkan Günbatar And author={Tolga Güyer}, title={Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması}, journal={BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON}, year=2015, pages={52-60} }