Atıf Formatları
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin,Akademik Başarı ve Bazı Parametrelere İlişkisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Atli Et Al. , "Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin,Akademik Başarı ve Bazı Parametrelere İlişkisinin İncelenmesi," YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.315-329, 2016

Atli, M. Et Al. 2016. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin,Akademik Başarı ve Bazı Parametrelere İlişkisinin İncelenmesi. YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , 315-329.

Atli, M., Yaşar, G., & Özkan, Z., (2016). Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin,Akademik Başarı ve Bazı Parametrelere İlişkisinin İncelenmesi. YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , 315-329.

Atli, Mustafa, Gökhan Yaşar, And Zekiye Özkan. "Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin,Akademik Başarı ve Bazı Parametrelere İlişkisinin İncelenmesi," YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , 315-329, 2016

Atli, Mustafa Et Al. "Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin,Akademik Başarı ve Bazı Parametrelere İlişkisinin İncelenmesi." YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.315-329, 2016

Atli, M. Yaşar, G. And Özkan, Z. (2016) . "Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin,Akademik Başarı ve Bazı Parametrelere İlişkisinin İncelenmesi." YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.315-329.

@article{article, author={Mustafa Atli Et Al. }, title={Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin,Akademik Başarı ve Bazı Parametrelere İlişkisinin İncelenmesi}, journal={YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={315-329} }