Atıf Formatları
Kızların Okula Erişim ve Devam Oranlarının Artırılması: İkna Süreci
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. C. Yıldırım Et Al. , "Kızların Okula Erişim ve Devam Oranlarının Artırılması: İkna Süreci," ŞARKİYAT İLMİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.10, no.2, pp.783-804, 2018

Yıldırım, M. C. Et Al. 2018. Kızların Okula Erişim ve Devam Oranlarının Artırılması: İkna Süreci. ŞARKİYAT İLMİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.10, no.2 , 783-804.

Yıldırım, M. C., Beltekin, N., & Talay Oral, T., (2018). Kızların Okula Erişim ve Devam Oranlarının Artırılması: İkna Süreci. ŞARKİYAT İLMİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.10, no.2, 783-804.

Yıldırım, Muhamet, Nurettin Beltekin, And Tülay Talay Oral. "Kızların Okula Erişim ve Devam Oranlarının Artırılması: İkna Süreci," ŞARKİYAT İLMİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.10, no.2, 783-804, 2018

Yıldırım, Muhamet C. Et Al. "Kızların Okula Erişim ve Devam Oranlarının Artırılması: İkna Süreci." ŞARKİYAT İLMİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.10, no.2, pp.783-804, 2018

Yıldırım, M. C. Beltekin, N. And Talay Oral, T. (2018) . "Kızların Okula Erişim ve Devam Oranlarının Artırılması: İkna Süreci." ŞARKİYAT İLMİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.10, no.2, pp.783-804.

@article{article, author={Muhamet Cevat Yıldırım Et Al. }, title={Kızların Okula Erişim ve Devam Oranlarının Artırılması: İkna Süreci}, journal={ŞARKİYAT İLMİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ}, year=2018, pages={783-804} }