Citation Formats
Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. ELKONCA Et Al. , "Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği," 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , Prizren, Serbia, pp.429-432, 2018

ELKONCA, F. Et Al. 2018. Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği. 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , (Prizren, Serbia), 429-432.

ELKONCA, F., KARAKAYA, İ., ŞATA, M., & CEYHAN, G., (2018). Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği . 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (pp.429-432). Prizren, Serbia

ELKONCA, FUAT Et Al. "Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği," 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Serbia, 2018

ELKONCA, FUAT Et Al. "Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği." 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , Prizren, Serbia, pp.429-432, 2018

ELKONCA, F. Et Al. (2018) . "Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği." 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , Prizren, Serbia, pp.429-432.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FUAT ELKONCA Et Al. }, title={Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği}, congress name={6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology}, city={Prizren}, country={Serbia}, year={2018}, pages={429-432} }