Atıf Formatları
KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. Kardaş, "KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ," III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , vol.1, no.1, Muğla, Turkey, pp.15-17, 2016

Kardaş, M. N. 2016. KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ. III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Muğla, Turkey), 15-17.

Kardaş, M. N., (2016). KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ . III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.15-17). Muğla, Turkey

Kardaş, Mehmet. "KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ," III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 2016

Kardaş, Mehmet N. . "KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ." III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.15-17, 2016

Kardaş, M. N. (2016) . "KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ." III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.15-17.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ}, congress name={III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2016}, pages={15-17} }