Atıf Formatları
Matematik Öğretmenlerinin STEM Eğitimi Yaklaşımına Yönelik Hazırbulunuşluk Durumlarının İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. E. AKBAŞ And h. canan, "An Investigation Into Math Teachers’ Readiness Levels of Stem Education Approach," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.59-72, 2023

AKBAŞ, E. E. And canan, h. 2023. An Investigation Into Math Teachers’ Readiness Levels of Stem Education Approach. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1 , 59-72.

AKBAŞ, E. E., & canan, h., (2023). An Investigation Into Math Teachers’ Readiness Levels of Stem Education Approach. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 59-72.

AKBAŞ, Elif, And hülya canan. "An Investigation Into Math Teachers’ Readiness Levels of Stem Education Approach," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 59-72, 2023

AKBAŞ, Elif E. And canan, hülya. "An Investigation Into Math Teachers’ Readiness Levels of Stem Education Approach." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.59-72, 2023

AKBAŞ, E. E. And canan, h. (2023) . "An Investigation Into Math Teachers’ Readiness Levels of Stem Education Approach." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.59-72.

@article{article, author={Elif Ertem Akbaş And author={hülya canan}, title={An Investigation Into Math Teachers’ Readiness Levels of Stem Education Approach}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2023, pages={59-72} }