Atıf Formatları
Van Gölü Havzası Kıyılarında Kullanım ve Koruma Dengesi Çerçevesinde Turizm Planlaması: Politika, Planlama ve Yönetim
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Karaduman Et Al. , "Tourism Planning in the Van Lake Basin Shores within the Framework of Use and Protection Balance: Policy, Planning and Management," Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, no.1, pp.1-23, 2025

Karaduman, E. Et Al. 2025. Tourism Planning in the Van Lake Basin Shores within the Framework of Use and Protection Balance: Policy, Planning and Management. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, no.1 , 1-23.

Karaduman, E., Cihangir, E., & Şeremet, M., (2025). Tourism Planning in the Van Lake Basin Shores within the Framework of Use and Protection Balance: Policy, Planning and Management. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, no.1, 1-23.

Karaduman, Emre, Emine Cihangir, And Mehmet Şeremet. "Tourism Planning in the Van Lake Basin Shores within the Framework of Use and Protection Balance: Policy, Planning and Management," Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, no.1, 1-23, 2025

Karaduman, Emre Et Al. "Tourism Planning in the Van Lake Basin Shores within the Framework of Use and Protection Balance: Policy, Planning and Management." Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, no.1, pp.1-23, 2025

Karaduman, E. Cihangir, E. And Şeremet, M. (2025) . "Tourism Planning in the Van Lake Basin Shores within the Framework of Use and Protection Balance: Policy, Planning and Management." Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, no.1, pp.1-23.

@article{article, author={Emre Karaduman Et Al. }, title={Tourism Planning in the Van Lake Basin Shores within the Framework of Use and Protection Balance: Policy, Planning and Management}, journal={Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi }, year=2025, pages={1-23} }