M. N. Kardaş And N. UCA, "AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI ÇALIŞMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISI, TUTUMU VE GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI/THE RELATİONSHİP BETWEEN ACTİVE LEARNİNG METHOD AND THEVİEWS OF STUDENTS ON ACHİEVEMENT; ATTİTUDEAND APPLİCATİONS: ASTUDY OF META-ANALYSİS," NTERNATİONAL JOURNAL OF TURKISH EDUCATION SCIENCES , vol.4, no.7, pp.118-130, 2016
Kardaş, M. N. And UCA, N. 2016. AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI ÇALIŞMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISI, TUTUMU VE GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI/THE RELATİONSHİP BETWEEN ACTİVE LEARNİNG METHOD AND THEVİEWS OF STUDENTS ON ACHİEVEMENT; ATTİTUDEAND APPLİCATİONS: ASTUDY OF META-ANALYSİS. NTERNATİONAL JOURNAL OF TURKISH EDUCATION SCIENCES , vol.4, no.7 , 118-130.
Kardaş, M. N., & UCA, N., (2016). AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI ÇALIŞMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISI, TUTUMU VE GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI/THE RELATİONSHİP BETWEEN ACTİVE LEARNİNG METHOD AND THEVİEWS OF STUDENTS ON ACHİEVEMENT; ATTİTUDEAND APPLİCATİONS: ASTUDY OF META-ANALYSİS. NTERNATİONAL JOURNAL OF TURKISH EDUCATION SCIENCES , vol.4, no.7, 118-130.
Kardaş, Mehmet, And Neşe UCA. "AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI ÇALIŞMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISI, TUTUMU VE GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI/THE RELATİONSHİP BETWEEN ACTİVE LEARNİNG METHOD AND THEVİEWS OF STUDENTS ON ACHİEVEMENT; ATTİTUDEAND APPLİCATİONS: ASTUDY OF META-ANALYSİS," NTERNATİONAL JOURNAL OF TURKISH EDUCATION SCIENCES , vol.4, no.7, 118-130, 2016
Kardaş, Mehmet N. And UCA, Neşe. "AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI ÇALIŞMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISI, TUTUMU VE GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI/THE RELATİONSHİP BETWEEN ACTİVE LEARNİNG METHOD AND THEVİEWS OF STUDENTS ON ACHİEVEMENT; ATTİTUDEAND APPLİCATİONS: ASTUDY OF META-ANALYSİS." NTERNATİONAL JOURNAL OF TURKISH EDUCATION SCIENCES , vol.4, no.7, pp.118-130, 2016
Kardaş, M. N. And UCA, N. (2016) . "AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI ÇALIŞMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISI, TUTUMU VE GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI/THE RELATİONSHİP BETWEEN ACTİVE LEARNİNG METHOD AND THEVİEWS OF STUDENTS ON ACHİEVEMENT; ATTİTUDEAND APPLİCATİONS: ASTUDY OF META-ANALYSİS." NTERNATİONAL JOURNAL OF TURKISH EDUCATION SCIENCES , vol.4, no.7, pp.118-130.
@article{article, author={Mehmet Nuri Kardaş And author={Neşe UCA}, title={AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI ÇALIŞMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISI, TUTUMU VE GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI/THE RELATİONSHİP BETWEEN ACTİVE LEARNİNG METHOD AND THEVİEWS OF STUDENTS ON ACHİEVEMENT; ATTİTUDEAND APPLİCATİONS: ASTUDY OF META-ANALYSİS}, journal={NTERNATİONAL JOURNAL OF TURKISH EDUCATION SCIENCES}, year=2016, pages={118-130} }