Atıf Formatları
Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. EKİN And G. DOLANBAY, "SERVQUAL Yöntemi ile Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Kafe İşletmesine İlişkin Bir Uygulama," In Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX , Konya: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.325-336.

EKİN, E. And DOLANBAY, G. SERVQUAL Yöntemi ile Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Kafe İşletmesine İlişkin Bir Uygulama. 2022. In Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX , Eğitim Yayınevi, Konya, 325-336.

EKİN, E., & DOLANBAY, G., (2022). SERVQUAL Yöntemi ile Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Kafe İşletmesine İlişkin Bir Uygulama. Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX (pp.325-336), Konya: Eğitim Yayınevi.

EKİN, EMRE, And Gamze Dolanbay. "SERVQUAL Yöntemi ile Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Kafe İşletmesine İlişkin Bir Uygulama." In Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX , 325-336. Konya: Eğitim Yayınevi, 2022

EKİN, EMRE And DOLANBAY, Gamze. "SERVQUAL Yöntemi ile Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Kafe İşletmesine İlişkin Bir Uygulama." Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.325-336.

EKİN, E. And DOLANBAY, G. (2022) "SERVQUAL Yöntemi ile Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Kafe İşletmesine İlişkin Bir Uygulama", Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX . Konya: Eğitim Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={EMRE EKİN And author ={Gamze Dolanbay}, chaptertitle={SERVQUAL Yöntemi ile Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Kafe İşletmesine İlişkin Bir Uygulama}, booktitle={ Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2022} }