İ. Aydoğan, "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği," VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.569-574, 2022
Aydoğan, İ. 2022. Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği. VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Hatay, Turkey), 569-574.
Aydoğan, İ., (2022). Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği . VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.569-574). Hatay, Turkey
Aydoğan, İzzettin. "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği," VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Turkey, 2022
Aydoğan, İzzettin. "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği." VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.569-574, 2022
Aydoğan, İ. (2022) . "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği." VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.569-574.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İzzettin Aydoğan}, title={Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği}, congress name={VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Hatay}, country={Turkey}, year={2022}, pages={569-574} }