Atıf Formatları
Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Aydoğan, "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği," VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.569-574, 2022

Aydoğan, İ. 2022. Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği. VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Hatay, Turkey), 569-574.

Aydoğan, İ., (2022). Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği . VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.569-574). Hatay, Turkey

Aydoğan, İzzettin. "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği," VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Turkey, 2022

Aydoğan, İzzettin. "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği." VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.569-574, 2022

Aydoğan, İ. (2022) . "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği." VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.569-574.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İzzettin Aydoğan}, title={Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığının okul özellikleri yönüyle incelenmesi: PISA 2018 Türkiye örneği}, congress name={VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Hatay}, country={Turkey}, year={2022}, pages={569-574} }