Atıf Formatları
Dijital Video Kullanımının Prosedürel Öğrenme Sürecinde Kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Çelik, "Dijital Video Kullanımının Prosedürel Öğrenme Sürecinde Kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile Değerlendirilmesi ," Elementary Education Online , vol.13, no.3, pp.980-991, 2014

Çelik, B. 2014. Dijital Video Kullanımının Prosedürel Öğrenme Sürecinde Kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile Değerlendirilmesi . Elementary Education Online , vol.13, no.3 , 980-991.

Çelik, B., (2014). Dijital Video Kullanımının Prosedürel Öğrenme Sürecinde Kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile Değerlendirilmesi . Elementary Education Online , vol.13, no.3, 980-991.

Çelik, Berkan. "Dijital Video Kullanımının Prosedürel Öğrenme Sürecinde Kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile Değerlendirilmesi ," Elementary Education Online , vol.13, no.3, 980-991, 2014

Çelik, Berkan. "Dijital Video Kullanımının Prosedürel Öğrenme Sürecinde Kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile Değerlendirilmesi ." Elementary Education Online , vol.13, no.3, pp.980-991, 2014

Çelik, B. (2014) . "Dijital Video Kullanımının Prosedürel Öğrenme Sürecinde Kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile Değerlendirilmesi ." Elementary Education Online , vol.13, no.3, pp.980-991.

@article{article, author={Berkan Çelik}, title={Dijital Video Kullanımının Prosedürel Öğrenme Sürecinde Kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile Değerlendirilmesi }, journal={Elementary Education Online}, year=2014, pages={980-991} }