Atıf Formatları
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Bakırcı Et Al. , "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.," 2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu) , Antalya, Turkey, pp.34, 2018

Bakırcı, H. Et Al. 2018. Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.. 2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu) , (Antalya, Turkey), 34.

Bakırcı, H., Artun, H., Kırıcı, M. G., & Kutlu, E., (2018). Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği. . 2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu) (pp.34). Antalya, Turkey

Bakırcı, Hasan Et Al. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.," 2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Turkey, 2018

Bakırcı, Hasan Et Al. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.." 2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu) , Antalya, Turkey, pp.34, 2018

Bakırcı, H. Et Al. (2018) . "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.." 2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu) , Antalya, Turkey, p.34.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Hasan Bakırcı Et Al. }, title={Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.}, congress name={2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu)}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={34} }