Atıf Formatları
Karma metinlerin ortaokul öğrencilerinin okuma tutumları ve okur öz algılarına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. KAYA And M. N. KARDAŞ, "The effect of mixed texts on middle school students' reading attitudes and reader self-perceptions," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.34, pp.525-542, 2023

KAYA, M. And KARDAŞ, M. N. 2023. The effect of mixed texts on middle school students' reading attitudes and reader self-perceptions. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.34 , 525-542.

KAYA, M., & KARDAŞ, M. N., (2023). The effect of mixed texts on middle school students' reading attitudes and reader self-perceptions. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.34, 525-542.

KAYA, Mustafa, And Mehmet Nuri Kardaş. "The effect of mixed texts on middle school students' reading attitudes and reader self-perceptions," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.34, 525-542, 2023

KAYA, Mustafa And KARDAŞ, Mehmet N. . "The effect of mixed texts on middle school students' reading attitudes and reader self-perceptions." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.34, pp.525-542, 2023

KAYA, M. And KARDAŞ, M. N. (2023) . "The effect of mixed texts on middle school students' reading attitudes and reader self-perceptions." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.34, pp.525-542.

@article{article, author={Mustafa KAYA And author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={The effect of mixed texts on middle school students' reading attitudes and reader self-perceptions}, journal={RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={525-542} }