Atıf Formatları
Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ŞARDAĞ Et Al. , "Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.976-1004, 2024

ŞARDAĞ, M. Et Al. 2024. Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21 , 976-1004.

ŞARDAĞ, M., KAYA, G., & ÇAKMAKCI, G., (2024). Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, 976-1004.

ŞARDAĞ, Metin, GÖKHAN KAYA, And GÜLTEKİN ÇAKMAKCI. "Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, 976-1004, 2024

ŞARDAĞ, Metin Et Al. "Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.976-1004, 2024

ŞARDAĞ, M. KAYA, G. And ÇAKMAKCI, G. (2024) . "Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.976-1004.

@article{article, author={Metin Şardağ Et Al. }, title={Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={976-1004} }