Atıf Formatları
Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ş. AYVACI Et Al. , "Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind)," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.22, pp.95-112, 2014

AYVACI, H. Ş. Et Al. 2014. Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind). Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.22 , 95-112.

AYVACI, H. Ş., ÜNAL, S., YILDIZ, M., & BAKIRCI, H., (2014). Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind). Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.22, 95-112.

AYVACI, HAKAN Et Al. "Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind)," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.22, 95-112, 2014

AYVACI, HAKAN Ş. Et Al. "Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind)." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.22, pp.95-112, 2014

AYVACI, H. Ş. Et Al. (2014) . "Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind)." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.22, pp.95-112.

@article{article, author={HAKAN ŞEVKİ AYVACI Et Al. }, title={Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind)}, journal={Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={95-112} }