İ. Kozikoğlu Et Al. , "Öğretmenlerin ters yüz öğrenme öz-yeterlik algıları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. ," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.344-366, 2021
Kozikoğlu, İ. Et Al. 2021. Öğretmenlerin ters yüz öğrenme öz-yeterlik algıları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. . Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3 , 344-366.
Kozikoğlu, İ., Erbenzer, E., & Ateş, G., (2021). Öğretmenlerin ters yüz öğrenme öz-yeterlik algıları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. . Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, 344-366.
Kozikoğlu, İshak, Engin Erbenzer, And Gülşah Ateş. "Öğretmenlerin ters yüz öğrenme öz-yeterlik algıları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. ," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, 344-366, 2021
Kozikoğlu, İshak Et Al. "Öğretmenlerin ters yüz öğrenme öz-yeterlik algıları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. ." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.344-366, 2021
Kozikoğlu, İ. Erbenzer, E. And Ateş, G. (2021) . "Öğretmenlerin ters yüz öğrenme öz-yeterlik algıları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. ." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.344-366.
@article{article, author={İshak Kozikoğlu Et Al. }, title={Öğretmenlerin ters yüz öğrenme öz-yeterlik algıları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. }, journal={Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={344-366} }