Ç. Okat And M. Uçkan Çakır, "MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ," In YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ , Ankara: DETAY YAYINCILIK, 2021, pp.81-104.
Okat, Ç. And Uçkan Çakır, M. MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ. 2021. In YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ , DETAY YAYINCILIK, Ankara, 81-104.
Okat, Ç., & Uçkan Çakır, M., (2021). MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ. YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ (pp.81-104), Ankara: DETAY YAYINCILIK.
Okat, Çinuçen, And Merve Uçkan Çakır. "MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ." In YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ , 81-104. Ankara: DETAY YAYINCILIK, 2021
Okat, Çinuçen And Uçkan Çakır, Merve U. . "MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ." YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ , DETAY YAYINCILIK, 2021, pp.81-104.
Okat, Ç. And Uçkan Çakır, M. (2021) "MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ", YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ . Ankara: DETAY YAYINCILIK.
@bookchapter{bookchapter, author ={Çinuçen Okat And author ={Merve Uçkan Çakır}, chaptertitle={MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ}, booktitle={ YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ}, publisher={DETAY YAYINCILIK}, city={Ankara},year={2021} }