Atıf Formatları
TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ: KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİN ÖZELLİKLERİ, SORUNLARI VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Demir Et Al. , "TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ: KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİN ÖZELLİKLERİ, SORUNLARI VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME," Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.38, pp.329-350, 2017

Demir, E. Et Al. 2017. TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ: KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİN ÖZELLİKLERİ, SORUNLARI VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.38 , 329-350.

Demir, E., Çoban, M. S., & Yılmaz, A. B., (2017). TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ: KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİN ÖZELLİKLERİ, SORUNLARI VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.38, 329-350.

Demir, Erdal, Mehmet Sadık Çoban, And Ahmet Baran Yılmaz. "TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ: KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİN ÖZELLİKLERİ, SORUNLARI VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME," Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.38, 329-350, 2017

Demir, Erdal Et Al. "TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ: KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİN ÖZELLİKLERİ, SORUNLARI VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME." Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.38, pp.329-350, 2017

Demir, E. Çoban, M. S. And Yılmaz, A. B. (2017) . "TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ: KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİN ÖZELLİKLERİ, SORUNLARI VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME." Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.38, pp.329-350.

@article{article, author={Erdal Demir Et Al. }, title={TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ: KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİN ÖZELLİKLERİ, SORUNLARI VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME}, journal={Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={329-350} }