Atıf Formatları
Rehberli araştırma sorgulama öğretim yönteminin 7. sınıf öğrencilerinin FeTeMM tutumları üzerindeki etkisi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Sağdıç And H. Bakırcı, "The Effect of Guided Research Inquiry Teaching Method on 7th Grade Students' STEM Attitudes," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.363-376, 2020

Sağdıç, M. And Bakırcı, H. 2020. The Effect of Guided Research Inquiry Teaching Method on 7th Grade Students' STEM Attitudes. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2 , 363-376.

Sağdıç, M., & Bakırcı, H., (2020). The Effect of Guided Research Inquiry Teaching Method on 7th Grade Students' STEM Attitudes. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 363-376.

Sağdıç, Müge, And Hasan Bakırcı. "The Effect of Guided Research Inquiry Teaching Method on 7th Grade Students' STEM Attitudes," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 363-376, 2020

Sağdıç, Müge And Bakırcı, Hasan. "The Effect of Guided Research Inquiry Teaching Method on 7th Grade Students' STEM Attitudes." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.363-376, 2020

Sağdıç, M. And Bakırcı, H. (2020) . "The Effect of Guided Research Inquiry Teaching Method on 7th Grade Students' STEM Attitudes." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.363-376.

@article{article, author={Müge Sağdıç And author={Hasan Bakırcı}, title={The Effect of Guided Research Inquiry Teaching Method on 7th Grade Students' STEM Attitudes}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={363-376} }