Atıf Formatları
Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilere Kitap Önerirken İzledikleri Yaklaşımların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ŞEN, "Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilere Kitap Önerirken İzledikleri Yaklaşımların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.73, 2017

ŞEN, E. 2017. Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilere Kitap Önerirken İzledikleri Yaklaşımların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey), 73.

ŞEN, E., (2017). Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilere Kitap Önerirken İzledikleri Yaklaşımların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi . 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (pp.73). Antalya, Turkey

ŞEN, Erhan. "Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilere Kitap Önerirken İzledikleri Yaklaşımların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2017

ŞEN, Erhan. "Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilere Kitap Önerirken İzledikleri Yaklaşımların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.73, 2017

ŞEN, E. (2017) . "Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilere Kitap Önerirken İzledikleri Yaklaşımların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, p.73.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Erhan Şen}, title={Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilere Kitap Önerirken İzledikleri Yaklaşımların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi}, congress name={2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={73} }