Atıf Formatları
Matematik Kaygısının Nedenleri ve Öğretmenin Cinsiyetinin Bu Durum Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. Akbayır And G. Alkan, "Matematik Kaygısının Nedenleri ve Öğretmenin Cinsiyetinin Bu Durum Üzerindeki Etkisi," The Journal of Kesit Academy , vol.8, no.31, pp.71-90, 2022

Akbayır, K. And Alkan, G. 2022. Matematik Kaygısının Nedenleri ve Öğretmenin Cinsiyetinin Bu Durum Üzerindeki Etkisi. The Journal of Kesit Academy , vol.8, no.31 , 71-90.

Akbayır, K., & Alkan, G., (2022). Matematik Kaygısının Nedenleri ve Öğretmenin Cinsiyetinin Bu Durum Üzerindeki Etkisi. The Journal of Kesit Academy , vol.8, no.31, 71-90.

Akbayır, Kamil, And Gamze Alkan. "Matematik Kaygısının Nedenleri ve Öğretmenin Cinsiyetinin Bu Durum Üzerindeki Etkisi," The Journal of Kesit Academy , vol.8, no.31, 71-90, 2022

Akbayır, Kamil And Alkan, Gamze. "Matematik Kaygısının Nedenleri ve Öğretmenin Cinsiyetinin Bu Durum Üzerindeki Etkisi." The Journal of Kesit Academy , vol.8, no.31, pp.71-90, 2022

Akbayır, K. And Alkan, G. (2022) . "Matematik Kaygısının Nedenleri ve Öğretmenin Cinsiyetinin Bu Durum Üzerindeki Etkisi." The Journal of Kesit Academy , vol.8, no.31, pp.71-90.

@article{article, author={Kamil Akbayır And author={Gamze Alkan}, title={Matematik Kaygısının Nedenleri ve Öğretmenin Cinsiyetinin Bu Durum Üzerindeki Etkisi}, journal={The Journal of Kesit Academy}, year=2022, pages={71-90} }