Atıf Formatları
COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Öz-Yeterlik Algıları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. Çok And M. S. Günbatar, "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Öz-Yeterlik Algıları," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, pp.57-81, 2022

Çok, C. And Günbatar, M. S. 2022. COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Öz-Yeterlik Algıları. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1 , 57-81.

Çok, C., & Günbatar, M. S., (2022). COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Öz-Yeterlik Algıları. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, 57-81.

Çok, Cemal, And Mustafa Serkan Günbatar. "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Öz-Yeterlik Algıları," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, 57-81, 2022

Çok, Cemal And Günbatar, Mustafa S. . "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Öz-Yeterlik Algıları." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, pp.57-81, 2022

Çok, C. And Günbatar, M. S. (2022) . "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Öz-Yeterlik Algıları." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, pp.57-81.

@article{article, author={Cemal Çok And author={Mustafa Serkan Günbatar}, title={COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Öz-Yeterlik Algıları}, journal={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, year=2022, pages={57-81} }