Atıf Formatları
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Coşkun, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.458-482, 2017

Coşkun, H. 2017. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1 , 458-482.

Coşkun, H., (2017). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 458-482.

Coşkun, Hatice. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 458-482, 2017

Coşkun, Hatice C. . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.458-482, 2017

Coşkun, H. (2017) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.458-482.

@article{article, author={Hatice Coşkun Sönmez}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={458-482} }