Atıf Formatları
Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Tüysüz, "Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi ," In Kimya Öğretimi , Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2015, pp.541-562.

Tüysüz, M. Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi . 2015. In Kimya Öğretimi , Pegem A Yayıncılık, Ankara, 541-562.

Tüysüz, M., (2015). Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi . Kimya Öğretimi (pp.541-562), Ankara: Pegem A Yayıncılık.

Tüysüz, Mustafa. "Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi ." In Kimya Öğretimi , 541-562. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2015

Tüysüz, Mustafa. "Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi ." Kimya Öğretimi , Pegem A Yayıncılık, 2015, pp.541-562.

Tüysüz, M. (2015) "Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi ", Kimya Öğretimi . Ankara: Pegem A Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={Mustafa Tüysüz}, chaptertitle={Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi }, booktitle={ Kimya Öğretimi}, publisher={Pegem A Yayıncılık}, city={Ankara},year={2015} }