Atıf Formatları
KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Aydın, "KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI," Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, pp.233-255, 2020

Aydın, İ. 2020. KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1 , 233-255.

Aydın, İ., (2020). KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, 233-255.

Aydın, İbrahim. "KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI," Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, 233-255, 2020

Aydın, İbrahim. "KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI." Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, pp.233-255, 2020

Aydın, İ. (2020) . "KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI." Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, pp.233-255.

@article{article, author={İbrahim Aydın}, title={KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI}, journal={Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={233-255} }