İ. Aydın, "KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI," Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, pp.233-255, 2020
Aydın, İ. 2020. KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1 , 233-255.
Aydın, İ., (2020). KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, 233-255.
Aydın, İbrahim. "KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI," Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, 233-255, 2020
Aydın, İbrahim. "KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI." Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, pp.233-255, 2020
Aydın, İ. (2020) . "KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI." Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.16, no.1, pp.233-255.
@article{article, author={İbrahim Aydın}, title={KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI}, journal={Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={233-255} }