Atıf Formatları
Turizm Destinasyonlarında Fijital Pazarlama: Sistematik Bir Literatür İncelemesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ROL And A. HASSAN, "Turizm Destinasyonlarında Fijital Pazarlama: Sistematik Bir Literatür İncelemesi," Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi , vol.4, no.1, pp.183-202, 2024

ROL, S. And HASSAN, A. 2024. Turizm Destinasyonlarında Fijital Pazarlama: Sistematik Bir Literatür İncelemesi. Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi , vol.4, no.1 , 183-202.

ROL, S., & HASSAN, A., (2024). Turizm Destinasyonlarında Fijital Pazarlama: Sistematik Bir Literatür İncelemesi. Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi , vol.4, no.1, 183-202.

ROL, Serkan, And AZİZE HASSAN. "Turizm Destinasyonlarında Fijital Pazarlama: Sistematik Bir Literatür İncelemesi," Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi , vol.4, no.1, 183-202, 2024

ROL, Serkan And HASSAN, AZİZE. "Turizm Destinasyonlarında Fijital Pazarlama: Sistematik Bir Literatür İncelemesi." Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi , vol.4, no.1, pp.183-202, 2024

ROL, S. And HASSAN, A. (2024) . "Turizm Destinasyonlarında Fijital Pazarlama: Sistematik Bir Literatür İncelemesi." Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi , vol.4, no.1, pp.183-202.

@article{article, author={Serkan Rol And author={AZİZE HASSAN}, title={Turizm Destinasyonlarında Fijital Pazarlama: Sistematik Bir Literatür İncelemesi}, journal={Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={183-202} }