Atıf Formatları
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. AŞKAR Et Al. , "Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri," 8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium , Edirne, Turkey, pp.260-261, 2014

AŞKAR, M. Et Al. 2014. Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri. 8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium , (Edirne, Turkey), 260-261.

AŞKAR, M., ÇAVUŞ, H., KILIÇ, E., & GÜLER, Ç., (2014). Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri . 8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium (pp.260-261). Edirne, Turkey

AŞKAR, MEHMET Et Al. "Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri," 8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium, Edirne, Turkey, 2014

AŞKAR, MEHMET Et Al. "Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri." 8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium , Edirne, Turkey, pp.260-261, 2014

AŞKAR, M. Et Al. (2014) . "Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri." 8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium , Edirne, Turkey, pp.260-261.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET AŞKAR Et Al. }, title={Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri}, congress name={8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium}, city={Edirne}, country={Turkey}, year={2014}, pages={260-261} }