Atıf Formatları
Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Aydın And A. Ünal, "Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies , Konya, Turkey, pp.138-142, 2024

Aydın, İ. And Ünal, A. 2024. Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies , (Konya, Turkey), 138-142.

Aydın, İ., & Ünal, A., (2024). Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi . 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies (pp.138-142). Konya, Turkey

Aydın, İbrahim, And Ahmet Ünal. "Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies, Konya, Turkey, 2024

Aydın, İbrahim And Ünal, Ahmet. "Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies , Konya, Turkey, pp.138-142, 2024

Aydın, İ. And Ünal, A. (2024) . "Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies , Konya, Turkey, pp.138-142.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İbrahim Aydın And author={Ahmet Ünal}, title={Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, congress name={3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2024}, pages={138-142} }