Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Critical Pedagogy in Turkish Education System: Academicians' Opinions
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.4, ss.916-931, 2023 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de Uygulanan İngilizce Öğretmen Yetiştirme Programları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.16, ss.1010-1031, 2019 (Hakemli Dergi)
A Comparative Study of Language Learning Strategies Used by Monolingual and Bilingual Learners
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL
, cilt.12, sa.26, ss.1-15, 2016 (Hakemli Dergi)
İngilizce Öğretmen Adayı Olan ve İngilizce Öğretmeni Olmayı Planlayan Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Öz Yeterlik Algıları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.17-38, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İngilizce Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Uygulamasına Dair Görüşleri
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.21
Yenilenen İnglizce Öğretmenliği Lisans Eğitim Programı Üzerine Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.23
Ebeveynlerin görüşlerine göre ev okulu uygulaması ve Türkiye’de uygulanabilirliği
V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.476-478
Özel öğretim kurumlarının dönüştürülmesine alternatif bir yaklaşım: Sözleşmeli okullar ve Türkiye’de uygulanabilirliği
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.855-857
Eleştirel ve yaratıcı düşünmeyi teşvik eden bir uygulama: Paideia okullarının Türkiye’de uygulanabilirliğine ilişkin eğitim paydaşlarının görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1391-1393
Comparative Analysis of Syrian Refugee Students' and Turkısh Students' Metaphorical Perceptions of Englısh Learning
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1684-1685
Yüzüncü Yıl Üniversitesinde Öğrenim Gören Suriyeli Sığınmacı Öğrencilerin Eğitime İlişkin Görüşleri
IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.367-368
The Effect of Pedagogical Formation Certificate Program on Prospective Teachers' Professional Self Efficacy Beliefs
26t th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.419-420
The Adaptation of English Teachers Attitudes Scale of Communicative Approach to Turkish
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2014-2015
Analysis of University Students’ Language Learning Strategies In Terms of Being Bilingual and Various Variables
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Eylül 2014, ss.15-26
Analysis of Student Teachers’ Self- Efficacy Beliefs In Terms of Various Variables
YICER: International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.87
Kitap & Kitap Bölümleri
Paideia Okulu
Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, Prof. Dr. Hasan Basri Memduhoğlu,Dr. Muhammet Mehmet Mazlum, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.193-211, 2022
Eğitime Eleştirel Yaklaşım, Yeni Arayışlar ve Alternatif Okullar
Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, Prof. Dr. Hasan Basri Memduhoğlu,Dr. Muhammet Mehmet Mazlum, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-23, 2022
Psycholinguistic Approaches in ELT
Applied Linguistics in ELT Classrooms, Dr. Süleyman KASAP, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.141-154, 2020
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNE İLİŞKİN MAARİF MÜFETTİŞİ, YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
EĞİTİM ORTAMLARINDA NİTELİK, PROF. DR. FUAT TANHAN,DR. ÖĞR. Ü. H. İBRAHİM ÖZOK, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.112-134, 2020
Lisansüstü Eğitim Programlarının Niteliğinin Değerlendirilmesi
Lisansüstü Eğitim Üzerine Düşünceler, Doç. Dr. Fuat TANHAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.134-150, 2019