Dr. Öğr. Üyesi Elif Erberk


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Yönetimi Teftiş, Planlama ve Ekonomisi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi ve Teftiş, Psikolojik Danışma ve Rehberlik

E-posta: eliferberk@yyu.edu.tr
Diğer E-posta: eliferberkk@gmail.com
Web: https://avesis.yyu.edu.tr/eliferberk
Ofis: B-6
Posta Adresi: YYÜ Eğitim Fak. B Blok VAN

Metrikler

Yayın

22

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

Okulun Psikolojik Boyutu
Ders Notu
14.01.2024

Okulun Psikolojik Boyutu (Örgüt iklimi, Örgüt kültürü, Motivasyon)


Okul, Aile ve Toplum İlişkileri
Ders Notu
14.01.2024

Okul, Aile ve Toplum İlişkileri


Sınıf Yönetiminde Motivasyon
Ders Notu
14.01.2024
Yönetim Yaklaşımları ve Okula Yansımaları
Ders Notu
14.01.2024

Yönetim Yaklaşımları ve Okula Yansımaları


Türk Eğitim Sistemi (TES) ve Okul Yönetimi
Ders Notu
14.01.2024

Türk Eğitim Sistemi (TES) ve Okul Yönetimi


Öğretim Sürecinde İletişim
Ders Notu
14.01.2024
Sınıf Yönetimi Modelleri
Ders Notu
14.01.2024

Sınıf Yönetimi Modelleri


Sınıfın Fiziksel Düzeni
Ders Notu
14.01.2024

Sınıfın Fiziksel Düzeni


Sınıf Yönetimini Etkileyen Faktörler
Ders Notu
14.01.2024

Sınıf Yönetimini Etkileyen Faktörler


Sınıf Kuralları
Ders Notu
14.01.2024
Sınıfta İstenmeyen Davranışların Yönetimi
Ders Notu
14.01.2024

Sınıfta İstenmeyen Davranışların Yönetimi


Sınıf Yönetimi
Ders Notu
14.01.2024
Okul Yönetiminde Liderlik
Ders Notu
14.01.2024

Okul Yönetiminde Liderlik


Sınıfta Özel Gereksinimli öğrencilerin Yönetimi
Ders Notu
14.01.2024

Sınıfta Özel Gereksinimli öğrencilerin Yönetimi


Eğitim Örgütlerinde Denetim
Ders Notu
14.01.2024
TES & Bakanlık Teşkilatı
Ders Notu
14.01.2024

TES & Bakanlık Teşkilatı


Eğitim Bilgileri

2016 - 2023

2016 - 2023

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

The functions and implications of educational reform on socioeconomically disadvantaged students

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2016

2016

Yüksek Lisans

Öğretmen Görüşlerine Göre Liselerde Örgütsel Depresyon

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Psikolojik Danışma ve Rehberlik

Akademik Unvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2016 - 2023

2016 - 2023

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2014 - 2016

2014 - 2016

Araştırma Görevlisi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Rethinking Educational Policy: Ideological Implications of Educational Reforms

ENGİN C., ERBERK KABATAŞ E.

European Conference on Educational Research (ECER), Glasgow, İngiltere, 21 - 25 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

2019

2019

Access and Survival of Syrian Migrants in Turkish Higher Education

Arar K., KONDAKÇI Y., KAYA KAŞIKCI S., ERBERK E.

European Conference on Educational Research (ECER), Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

Organizational depression at high schools according to the views of teachers

KELEŞ E., MEMDUHOĞLU H. B.

European Conference on Educational Research, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Organizational depression as an illness of the time: A phenomenological study of teachers’ experiences at high schools.

KELEŞ E., MEMDUHOĞLU H. B.

European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Okul Müdürlerinin Değişim Liderliği Rollerine İlişkin Metaforik Algıları

KELEŞ E., KONDAKÇI Y.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Coffee House as a Place of Learning: A Phenomenological Study of Students’ Studying Experiences at Coffee Houses

KELEŞ E., YILDIRIM A.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi 2017, Marmaris, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Okul Müdürlerinin Değişim Liderliği Rolleri

KELEŞ E., KONDAKÇI Y.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future

Memduhoğlu H. B., Keleş E., Turhan M.

International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Ağustos 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

Öğretmenlerin öğretmen kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi

MEMDUHOĞLU H. B., TURHAN M., KELEŞ E.

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

Öğretmenlerin okul kavramına ilişkin metaforik algıları

Keleş E., Turhan M.

Bütün yönleriyle öğretmen sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.123-128, (Özet Bildiri)

2015

2015

School administrators' opinions concerning Chaos Theory and reflections to administrative implementations

Memduhoğlu H. B., Keleş E.

Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.11-13, (Özet Bildiri)

2015

2015

An Investigation of Organizational Depression of Teachers at Schools

MEMDUHOĞLU H. B., KELEŞ E.

The 11th Congress of Qualitative Inquiry (QI2015), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Memduhoğlu H. B., Keleş E.

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Mıknatıs Okul

MEMDUHOĞLU H. B., ERBERK KABATAŞ E.

Teorik ve Pratik Yönleriyle ALTERNATİF OKULLAR ve ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, Memduhoğlu Hasan Basri, Mazlum Muhammed Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-157, 2022

2022

2022

Türk Eğitim sisteminde Reform ve Yenileşme

ERBERK KABATAŞ E.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Tabak Hasan , Şahin Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.153-179, 2022

2022

2022

Büyük Resim Okulu (Big Picture Learning School)

ERBERK KABATAŞ E., TURHAN M.

Teorik ve Pratik Yönleriyle ALTERNATİF OKULLAR ve ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, Memduhoğlu Hasan Basri, Mazlum Muhammed Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.455-477, 2022

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2023

Aralık 2023

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

WOMEN'S STUDIES INTERNATIONAL FORUM

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2023

Mayıs 2023

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

28 Nisan 2023 - 30 Nisan 2023

28 Nisan 2023 - 30 Nisan 2023

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi KongresiSürdürülebilir Kalkınma

Çalışma Grubu

Ankara-Türkiye

02 Mayıs 2019 - 04 Mayıs 2019

02 Mayıs 2019 - 04 Mayıs 2019

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi KongresiSürdürülebilir Kalkınma

Çalışma Grubu

İzmir-Türkiye

23 Kasım 2015 - 24 Kasım 2015

23 Kasım 2015 - 24 Kasım 2015

Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu

Katılımcı

Van-Türkiye