Duyurular & Dokümanlar
Okulun Psikolojik Boyutu
Ders Notu
14.01.2024
Okul, Aile ve Toplum İlişkileri
Ders Notu
14.01.2024
Sınıf Yönetiminde Motivasyon
Ders Notu
14.01.2024
Yönetim Yaklaşımları ve Okula Yansımaları
Ders Notu
14.01.2024
Türk Eğitim Sistemi (TES) ve Okul Yönetimi
Ders Notu
14.01.2024
Öğretim Sürecinde İletişim
Ders Notu
14.01.2024
Sınıf Yönetimi Modelleri
Ders Notu
14.01.2024
Sınıfın Fiziksel Düzeni
Ders Notu
14.01.2024
Sınıf Yönetimini Etkileyen Faktörler
Ders Notu
14.01.2024
Sınıf Kuralları
Ders Notu
14.01.2024
Sınıfta İstenmeyen Davranışların Yönetimi
Ders Notu
14.01.2024
Sınıf Yönetimi
Ders Notu
14.01.2024
Okul Yönetiminde Liderlik
Ders Notu
14.01.2024
Sınıfta Özel Gereksinimli öğrencilerin Yönetimi
Ders Notu
14.01.2024
Eğitim Örgütlerinde Denetim
Ders Notu
14.01.2024
TES & Bakanlık Teşkilatı
Ders Notu
14.01.2024
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2016 - 2023
2016 - 2023Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
The functions and implications of educational reform on socioeconomically disadvantaged students
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2016
2016Yüksek Lisans
Öğretmen Görüşlerine Göre Liselerde Örgütsel Depresyon
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2016 - 2023
2016 - 2023Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2014 - 2016
2014 - 2016Araştırma Görevlisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020Higher Education Policy for Displaced People: Implications of Turkey’s Higher Education Policy for Syrian Migrants
Arar K., KONDAKÇI Y., Kaya Kasikci S., Erberk E.
Higher Education Policy
, cilt.33, sa.2, ss.265-285, 2020 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Organizational Depression as an Illness of the Time: A Phenomenological Study on the Experiences of High School Teachers
ERBERK KABATAŞ E., MEMDUHOĞLU H. B.
Educational Academic Research , 2023 (Hakemli Dergi)
2021
2021Transformation of internalization in higher education: from classrooms to virtual settings.
KONDAKÇI Y., ERBERK KABATAŞ E.
Journal of Distance Education in China , cilt.5, ss.51-61, 2021 (Hakemli Dergi)
2016
2016Evaluation of the Relation between Critical ThinkingTendency and Problem Solving Skills of Pre ServiceTeachers
Memduhoğlu H. B., Keleş E.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.75-94, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015İLK VE ORTAOKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA YÖNETİM STRATEJİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI
AKBABA A., KELEŞ E.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.1, sa.Number: 31, ss.21-43, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Rethinking Educational Policy: Ideological Implications of Educational Reforms
ENGİN C., ERBERK KABATAŞ E.
European Conference on Educational Research (ECER), Glasgow, İngiltere, 21 - 25 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)
2019
2019Access and Survival of Syrian Migrants in Turkish Higher Education
Arar K., KONDAKÇI Y., KAYA KAŞIKCI S., ERBERK E.
European Conference on Educational Research (ECER), Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Organizational depression at high schools according to the views of teachers
KELEŞ E., MEMDUHOĞLU H. B.
European Conference on Educational Research, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Organizational depression as an illness of the time: A phenomenological study of teachers’ experiences at high schools.
KELEŞ E., MEMDUHOĞLU H. B.
European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Okul Müdürlerinin Değişim Liderliği Rollerine İlişkin Metaforik Algıları
KELEŞ E., KONDAKÇI Y.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Coffee House as a Place of Learning: A Phenomenological Study of Students’ Studying Experiences at Coffee Houses
KELEŞ E., YILDIRIM A.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi 2017, Marmaris, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Okul Müdürlerinin Değişim Liderliği Rolleri
KELEŞ E., KONDAKÇI Y.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future
Memduhoğlu H. B., Keleş E., Turhan M.
International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Ağustos 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
2016Öğretmenlerin öğretmen kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
MEMDUHOĞLU H. B., TURHAN M., KELEŞ E.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015Öğretmenlerin okul kavramına ilişkin metaforik algıları
Keleş E., Turhan M.
Bütün yönleriyle öğretmen sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.123-128, (Özet Bildiri)
2015
2015School administrators' opinions concerning Chaos Theory and reflections to administrative implementations
Memduhoğlu H. B., Keleş E.
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.11-13, (Özet Bildiri)
2015
2015An Investigation of Organizational Depression of Teachers at Schools
MEMDUHOĞLU H. B., KELEŞ E.
The 11th Congress of Qualitative Inquiry (QI2015), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Memduhoğlu H. B., Keleş E.
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
2022Mıknatıs Okul
MEMDUHOĞLU H. B., ERBERK KABATAŞ E.
Teorik ve Pratik Yönleriyle ALTERNATİF OKULLAR ve ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, Memduhoğlu Hasan Basri, Mazlum Muhammed Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-157, 2022
2022
2022Türk Eğitim sisteminde Reform ve Yenileşme
ERBERK KABATAŞ E.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Tabak Hasan , Şahin Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.153-179, 2022
2022
2022Büyük Resim Okulu (Big Picture Learning School)
ERBERK KABATAŞ E., TURHAN M.
Teorik ve Pratik Yönleriyle ALTERNATİF OKULLAR ve ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, Memduhoğlu Hasan Basri, Mazlum Muhammed Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.455-477, 2022
Desteklenen Projeler
2018 - 2021
2018 - 2021Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Türkiye’de Yükseköğretime Erişimi ve Yükseköğretim Düzeyindeki Deneyimleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Kondakçı Y.(Yürütücü), Erberk E., Kaya Kaşıkcı S.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2023
Aralık 2023Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023WOMEN'S STUDIES INTERNATIONAL FORUM
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
28 Nisan 2023 - 30 Nisan 2023
28 Nisan 2023 - 30 Nisan 2023
16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
Çalışma Grubu
Ankara-Türkiye
02 Mayıs 2019 - 04 Mayıs 2019
02 Mayıs 2019 - 04 Mayıs 2019
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
Çalışma Grubu
İzmir-Türkiye
23 Kasım 2015 - 24 Kasım 2015
23 Kasım 2015 - 24 Kasım 2015