Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
3. Investigating the Performance of Artificial Neural Networks in Predicting Affective Responses
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.16, sa.1, ss.1-12, 2025 (ESCI, Scopus, TRDizin)
4. A Hierarchical Linear Models Approach to Explaining Reflective Thinking Skill Through Problem Solving
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1067-1081, 2024 (Hakemli Dergi)
5. ELECTRONIC ASSESSMENT ANXIETY SCALE: DEVELOPMENT, VALIDITY AND RELIABILITY
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.25, sa.4, ss.17-32, 2024 (ESCI, Scopus)
6. Discovering Hidden Patterns: Applying Topic Modeling in Qualitative Research
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.15, sa.3, ss.247-259, 2024 (ESCI, Scopus, TRDizin)
7. PISA Türkiye Sonuçları Bağlamında Öğrencilerin Algılanan Bilgi ve İletişim Yeterliği
Siirt Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.54-68, 2023 (Hakemli Dergi)
8. The Influence of Using Plausible Values and Survey Weights on Multiple Regression and Hierarchical Linear Model Parameters
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.235-248, 2019 (Scopus, TRDizin)
11. Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Current Research in Education
, cilt.2, sa.3, ss.174-185, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Likert Tipi Ölçeklerde Faktör Yapısının Genellenebilirliği: K-katmanlı Doğrulama İle Derinlemesine Bir İnceleme
TRB2 INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES-2024, Van, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.50, (Özet Bildiri)
2. Değişen Çeldirici Fonksiyonu Tespitinde Multinominal Log-Linear Regresyon Yaklaşımının Performansı
TRB2 INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES-2024, Van, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.51, (Özet Bildiri)
4. MNLFA Yöntemiyle Değişen Madde Fonksiyonu Belirleme: Örnek Bir Uygulama
9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)
5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi’nde Yayımlanan Makalelerdeki Konuların Doğal Dil İşleme Teknikleri ile İncelenmesi
9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)
6. Süreç değerlendirme uygulamaları bağlamında ilkokul öğretmenlerinin değişime yönelik tutumları
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.158, (Özet Bildiri)
7. Pedagojik Formasyon Sertifika Programlarına İlişkin Görüşler: Metin Madenciliği Tekniği ile Derlenen Çıkarımlar
Uluslararası Vizyon Van 2024 Kongresi , Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.243, (Özet Bildiri)
8. Eğitsel Göstergelere Göre Van’daki Eğitimin Son On Yılı
Uluslararası Vizyon Van 2024 Kongresi , Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.250, (Özet Bildiri)
9. Sosyal Medya Paylaşımlarında Öğretmenlik Algısının Metin Madenciliği Yöntemleri İle İncelenmesi
TRB2 International Congress on Educational Sciences-II, Van, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.87, (Özet Bildiri)
10. Öğrencilerin Sosyal Sorumluluk Bilinci Yordayıcılarının Okul ve Öğrenci Özellikleri Düzeyinde İncelenmesi
TRB2 International Congress on Educational Sciences-II, Van, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.90, (Özet Bildiri)
12. E-değerlendirme Sistemlerinde Madde Seçim Algoritmalarına İlişkin Sorunlar
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, ss.12, (Özet Bildiri)
15. An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)
16. The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.15, (Özet Bildiri)
17. The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.12, (Özet Bildiri)
21. From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)
22. University students' assessment preferences
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.1-5, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. 2014-2023 Yılları Arası Van’ın Eğitim Göstergeleri: Potansiyelin Keşfi ve Gelişimin Yol Haritası
Gece Kitaplığı, Ankara, 2024
2. ÖLÇEK GELİŞTİRME SÜRECİNDE MADDE ANALİZLERİ: ÇOK BOYUTLU MADDE TEPKİ KURAMI TEMELLİ ÖLÇEK GELİŞTİRME
R PROGRAMLAMA DILIYLE A’DAN Z’YE ÖLÇEK GELIŞTIRME, Abdullah Faruk KILIÇ, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.225-241, 2023
3. Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Pandemi ve Eğitim , Fuat Tanhan,Halil İbrahim Özok, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.203-224, 2020
