International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, cilt.0, sa.0, ss.326, (Özet Bildiri)
Bu araştırmada, ortaokul 8. Sınıf fen bilimleri ders kitabının, bazı yönleri ile incelenmesi amaçlanmaktadır. Araştırmada 8. Sınıf fen bilimleri ders kitabının daha işlevsel hale getirilmesine katkıda bulunmak için, 8. Sınıf fen bilimleri dersine giren 19 öğretmen ile mülakat yapılmıştır. Veri toplama aracı olarak, araştırmacılar tarafından hazırlanan görüşme formu kullanılmıştır. Verileri içerik analiz yöntemi kullanılarak betimlenmiştir. Elde edilen bulgulara göre, kazanımların yetersiz olduğu, ek kaynaklara ihtiyaç duydukları gibi sonuçlara ulaşılmıştır.