2nd International Conference on Pioneer and Academic Research, Konya, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2025, ss.400-403, (Tam Metin Bildiri)
Ağızdan ağıza iletişim, tüketicilerin ürün, hizmet ve markalar hakkındaki duygu ve düşüncelerini birbirleriyle paylaşmalarını sağlayan önemli araçlardan biridir. Tüketiciler, deneyimledikleri markalar hakkındaki olumlu veya olumsuz duygularını ağızdan ağıza iletişim yoluyla ifade edebilirler. Bu çalışmanın amacı, ağızdan ağıza iletişimin marka ederi üzerindeki etkisini incelemektir. Veriler, 137 kişiden çevrimiçi bir anket aracılığıyla toplanmıştır. Analizler, ağızdan ağıza iletişimin marka ederi üzerinde olumlu ve anlamlı bir etkisi olduğunu ortaya koymaktadır. Çalışmanın sonuçları tartışılmaktadır.