Evaluation of University Students’ Rating Behaviors in Self and Peer Rating Process Via Many Facet Rasch Model


ERMAN ASLANOĞLU A., KARAKAYA İ., ŞATA M.

EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, cilt.2020, sa.89, ss.25-46, 2020 (ESCI) identifier identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 2020 Sayı: 89
  • Basım Tarihi: 2020
  • Doi Numarası: 10.14689/ejer.2020.89.2
  • Dergi Adı: EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus, EBSCO Education Source, Educational research abstracts (ERA), ERIC (Education Resources Information Center), TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.25-46
  • Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Adresli: Hayır