8. Sinif Fen Bilimleri Ders Kitabinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi


Creative Commons License

Uğraş M., Önal G., Koç N., Güneş D., Karaca H.

International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, cilt.0, sa.0, ss.326

  • Yayın Türü: Bildiri / Özet Bildiri
  • Cilt numarası: 0
  • Basıldığı Şehir: Bitlis
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.326
  • Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Bu araştırmada, ortaokul 8. Sınıf fen bilimleri ders kitabının, bazı yönleri ile incelenmesi amaçlanmaktadır. Araştırmada 8. Sınıf fen bilimleri ders kitabının daha işlevsel hale getirilmesine katkıda bulunmak için, 8. Sınıf fen bilimleri dersine giren 19 öğretmen ile mülakat yapılmıştır. Veri toplama aracı olarak, araştırmacılar tarafından hazırlanan görüşme formu kullanılmıştır. Verileri içerik analiz yöntemi kullanılarak betimlenmiştir. Elde edilen bulgulara göre, kazanımların yetersiz olduğu, ek kaynaklara ihtiyaç duydukları gibi sonuçlara ulaşılmıştır.