2nd International Conference on Pioneer and Academic Research, Konya, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2025, ss.413-416, (Tam Metin Bildiri)
Sürdürülebilir büyümeyi sağlamada ve rekabet avantajı elde etmede güçlü markalara sahip olmanın önemli bir etken olduğu bilinmektedir. Bu çalışmanın amacı, moda perakende sektöründe algılanan kalitenin marka imajı üzerindeki etkisini tüketici perspektifinden incelemektir. Veriler, 161 tüketiciden çevrimiçi bir anket aracılığıyla toplanmıştır. Araştırma hipotezini test etmek için basit doğrusal regresyon analizi yapılmıştır. Analiz sonuçları, algılanan kalitenin marka imajı üzerindeki olumlu ve anlamlı etkisi olduğunu desteklemektedir. Çalışmanın sonunda elde edilen sonuçların bir tartışması sunulmaktadır.