SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Preservice Teachers' Perceptions of Compassion
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.10, sa.3, ss.681-691, 2023 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Eğitim Felsefesi Akımlarına İlişkin Görüşlerinin Q Metodu İle İncelenmesi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.130-147, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effect of Competition on Moral Development: A Phenomenological Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, ss.967-977, 2022 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz Yeterliklerine Etkisi
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.51-60, 2018 (Hakemli Dergi)
MEDRESELERDE EĞİTİMSEL BİR GEÇMİŞİ OLAN KİŞİLERİN MEDRESE EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.39, ss.486-503, 2017 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ELEŞTİREL VESORGULAYICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK YENİ BİRÖĞRETİM TEKNİĞİ DENEMESİ: SORU TOPLARI TEKNİĞİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.60, ss.145-160, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.1832-1852, 2016 (Hakemli Dergi)
A Comparative Study of Language Learning Strategies Used by Monolingual and Bilingual Learners
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL
, cilt.12, sa.26, ss.1-15, 2016 (Hakemli Dergi)
The Investigation of the Education Philosophy of the Education Faculty Students of Yuzuncu Yil University with the Q Method
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.9, ss.2110-2118, 2016 (Scopus)
Çeşitli Nöro Bilişsel Nöro Pedagojik Uygulama veModalitelerin Bilişsel Becerilerin Gelişimi ÜzerindekiEtkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.17, sa.2, ss.679-696, 2016 (Hakemli Dergi)
Fizik Dersi Öğretim Programının 10 Sınıf Elektirik ve Manyetizma Ünitesinin Değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.125-134, 2015 (Hakemli Dergi)
Nitelikli Öğretmenlerin Yetiştirilme Sürecinde Yeni Arayışlar Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TYB Akademi Dil Edebiyat ve Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.13, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilimsel bilginin sonu
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)
, sa.28, ss.573-580, 2014 (Hakemli Dergi)
BİLİMSEL BİLGİ VE METODOLOJİLERİN SONU
The Journal of Academic Social Science Studies JASSS
, cilt.2, ss.573-580, 2014 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokullarda Uygulanmakta Olan SosyalKulüplerin İşlevlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.279-296, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenilen Bir Kültür Olarak Şiddet Sorunsalı
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.1, ss.149-159, 2013 (Hakemli Dergi)
Etik Bir Talep: Sorumluluk Eğitimi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.149-159, 2013 (Hakemli Dergi)
Bir Ahlak Eğitimcisi Olarak Sokrates Erdemin Öğretilip Öğretilemeyeceği Sorunsalı
FELSEFE DÜNYASI
, cilt.1, sa.43, ss.97-108, 2006 (Hakemli Dergi)
Kant ın Ahlak Eğitimi Anlayışı
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.73-86, 2006 (Hakemli Dergi)
Eğitim Kavramının Etik Açıdan Analizi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-13, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Seçmeli Derslerin İşlevselliği ve Öğretmen Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Seçmeli Dersler Sempozyumu, Van, Türkiye, ss.15
From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105
Etik Açıdan Bir Meslek Olarak Öğretmenlik
Bütün Yönleriiyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.25-26
University students' assessment preferences
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.1-5
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eğitim Felsefelerinin Q Metodu ile İncelenmesi
International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.442
Analysis of University Students’ Language Learning Strategies In Terms of Being Bilingual and Various Variables
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Eylül 2014, ss.15-26
Seçmeli Derslerin İşlevselliği ve Öğretmen Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Seçmeli Dersler Sempozyumu, Van, Türkiye, 12 - 15 Mart 2013, ss.15-18