Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Preservice Teachers' Perceptions of Compassion
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.10, no.3, pp.681-691, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Eğitim Felsefesi Akımlarına İlişkin Görüşlerinin Q Metodu İle İncelenmesi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, vol.11, no.1, pp.130-147, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Competition on Moral Development: A Phenomenological Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.9, pp.967-977, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz Yeterliklerine Etkisi
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.5, no.1, pp.51-60, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
MEDRESELERDE EĞİTİMSEL BİR GEÇMİŞİ OLAN KİŞİLERİN MEDRESE EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.14, no.39, pp.486-503, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ELEŞTİREL VESORGULAYICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK YENİ BİRÖĞRETİM TEKNİĞİ DENEMESİ: SORU TOPLARI TEKNİĞİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.16, no.60, pp.145-160, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Öğrencilerinde Eleştirel Ve Sorgulayıcı Düşünmeyi Geliştirmeye Yönelik Yeni Bir Öğretim Tekniği Denemesi: Soru Topları Tekniği
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.16, no.60, pp.145-160, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.4, pp.1832-1852, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
A Comparative Study of Language Learning Strategies Used by Monolingual and Bilingual Learners
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL
, vol.12, no.26, pp.1-15, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Investigation of the Education Philosophy of the Education Faculty Students of Yuzuncu Yil University with the Q Method
Universal Journal of Educational Research
, vol.4, no.9, pp.2110-2118, 2016 (Scopus)
Pedagojideki Devrimsel Ve Paradigmatik Değişim Eğitimsel Sinirbilimin Uygulamaları Işığında Daha İyi Bir Beyin İnşasının Sağlanması
THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, no.31, pp.39-55, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Çeşitli Nöro Bilişsel Nöro Pedagojik Uygulama veModalitelerin Bilişsel Becerilerin Gelişimi ÜzerindekiEtkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, vol.17, no.2, pp.679-696, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Fizik Dersi Öğretim Programının 10 Sınıf Elektirik ve Manyetizma Ünitesinin Değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.4, pp.125-134, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Nitelikli Öğretmenlerin Yetiştirilme Sürecinde Yeni Arayışlar Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TYB Akademi Dil Edebiyat ve Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.13, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Bilimsel bilginin sonu
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)
, no.28, pp.573-580, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
BİLİMSEL BİLGİ VE METODOLOJİLERİN SONU
The Journal of Academic Social Science Studies JASSS
, vol.2, pp.573-580, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul ve Ortaokullarda Uygulanmakta Olan SosyalKulüplerin İşlevlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.2, pp.279-296, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenilen Bir Kültür Olarak Şiddet Sorunsalı
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.8, no.1, pp.149-159, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Etik Bir Talep: Sorumluluk Eğitimi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp.149-159, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Bir Ahlak Eğitimcisi Olarak Sokrates Erdemin Öğretilip Öğretilemeyeceği Sorunsalı
FELSEFE DÜNYASI
, vol.1, no.43, pp.97-108, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Kant ın Ahlak Eğitimi Anlayışı
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.38, no.2, pp.73-86, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Kavramının Etik Açıdan Analizi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.1-13, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Seçmeli Derslerin İşlevselliği ve Öğretmen Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Seçmeli Dersler Sempozyumu, Van, Turkey, pp.15
From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, pp.105
Etik Açıdan Bir Meslek Olarak Öğretmenlik
Bütün Yönleriiyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Turkey, 23 - 24 November 2015, pp.25-26
University students' assessment preferences
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Hungary, 7 - 11 September 2015, pp.1-5
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eğitim Felsefelerinin Q Metodu ile İncelenmesi
International Conference on New Horizons in Education, Barselona, Spain, 10 - 12 June 2015, pp.442
Analysis of University Students’ Language Learning Strategies In Terms of Being Bilingual and Various Variables
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Turkey, 15 - 18 September 2014, pp.15-26
Seçmeli Derslerin İşlevselliği ve Öğretmen Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Seçmeli Dersler Sempozyumu, Van, Turkey, 12 - 15 March 2013, pp.15-18